Spaghettisausverkoop - bestellingen gesloten!

Bestellingen zijn gesloten.

Op zondag 6 februari 2022 organiseren wij, zeescouts Rupera in Willebroek onze tweede spaghettisaus verkoop! Vul hier je bestelling in voor onze lekkere spaghettisaus! Onze saus is met liefde vers gemaakt door onze leiding en leden.

Wat verkopen we?
- Bolognaise saus: 1 pot = 1 liter voor 7 euro.
- Veggie spaghetti saus: 1 pot = 1 liter voor 6 euro.
- NIEUW! Rupera’s spaghetti pakket voor ongeveer 3 personen, bevat: 1 pot bolognaise of veggie saus, spaghetti, kaas, 1 fles wijn (Keuze uit wit, rosé of rood) voor 19 euro.

Je kan de saus of je pakket komen ophalen op onze basis (Oostvaartdijk, Klein Willebroek, de blauwe containers) of we kunnen ze ook komen leveren op 6 februari. Let op! We leveren enkel in Willebroek en deelgemeenten, Ruisbroek, Terhagen en Boom.
Gelieve het totale te betalen bedrag meteen over te schrijven naar BE94 7370 5306 5814, met vermelding: ‘naam + soort saus/pakket + hoeveelheid’. Onze heerlijke saus is te bestellen tot en met 1 februari.

Alvast bedankt voor de steun!
Stevige linker,
De leiding en leden van zeescouts rupera.

Bestellen via: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeInSZLiJ3Zlek9jcp1rxxT_yaa0qjs4d3xYO6VIemnhaCe8Q/viewform