Nieuws

Op zaterdag 10 september zijn leden, ouders, sympatisanten en geïnteresseerde nieuwe leden welkom op onze tweede editie van het 'Hammekesfeest'.

Beste sympathisant ...

Bestellingen zijn gesloten.

Op 11 september zijn leden, sympatisanten en geïnteresseerde nieuwe leden welkom op ons allereerste 'Hammekesfeest'.

Om onze werking verder uit te breiden, zijn we nog op zoek naar leiding én leden. Vermits we nog niet genoeg leiding hebben, starten we de jongste takken nog niet op. Leden zijn welkom vanaf het geboortejaar 2010 en vroegere jaren.

Sinds deze maand staat ook onze Navigator online.

In dit boekje (ons allereerste boekje), kan je vinden:

- Leidingswoord

- Woordje vd VZW

- Fotomateriaal

- Planning van activiteiten

- Extra's

Nu we gestart zijn en de eerste blije gezichtjes naar huis hebben zien gaan. Kijken we al uit naar de rest van het scoutsjaar. Het zal met vallen en opstaan zijn, maar we gaan er samen tegenaan!

Eindelijk is het zover! We gaan starten. Een beetje later dan gehoopt, maar wel nog vol enthousiasme!

Wanneer?
27september met onze eerste activiteit. Van 14h tot 17h.

Sinds begin februari zijn we eindelijk een officiële scoutsgroep! A3620G, Zeescouts Rupera Willebroek.

VZW

Sinds half februari is ook onze VZW officieel. De VZW heeft de naam gekregen: Vriendenkring Zeescouts Willebroek.

Subscribe to Nieuws