Start + inschrijvingen

Nu we gestart zijn en de eerste blije gezichtjes naar huis hebben zien gaan. Kijken we al uit naar de rest van het scoutsjaar. Het zal met vallen en opstaan zijn, maar we gaan er samen tegenaan!

Momenteel zijn we enkel gestart met de scheepsmakkers en de zeegivers (11-17j). Maar graag zouden we nog wat verder groeien. Als we wat meer leiding hebben, kunnen we verder dromen van een grotere groep EN ook de jongsten een plaats geven in onze groep. Daarom zijn we vooral op zoek naar leiding, zodat we meer ruimte kunnen geven voor extra kinderen, maar ook naar givers (14-17j) zijn nog meer dan welkom, zodat we een mooie spreiding krijgen van leeftijden.

Heb je interesse om te starten bij ons? Stuur even een mail naar zeescoutswillebroek@gmail.com, en we beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.
Jammer genoeg hebben we voor sommige leeftijden al een wachtlijst. Wil je dit graag opgelost zien? Maak gerust reclame bij mogelijke leiding!